تنگ کردن واژن

تنگ کردن واژن چیست؟

تنگ کردن واژن یا واژینوپلاستی یک عمل زیبایی برای بانوان است. یک خانوم بدون توجه به سنش باید احساس رضایت از زندگی و رابطه زناشویی اش داشته باشد. سلامت رابطه جنسی یک زن به سلامت جسمی، عاطفی، روانی و به ویژه جنسی بستگی دارد و از اهمیت بالایی برخوردار است. جوانسازی واژن با روش لیزر، که بیشتر به عنوان سفت کردن واژن شناخته می شود یک درمان غیر جراحی است. این درمان از پیشرفت های پزشکی برای ترمیم یکپارچه آسیب های پوستی اطراف دیواره های واژن استفاده می کند، این اختلالات مشکلاتی نظیر گشادی واژن، شلی، افتادگی و … است که می تواند به دلیل تولد کودک یا روند طبیعی پیری رخ دهد. فرآیند سفت کردن واژن مستلزم نفوذ پرتوهای لیزر کنترل شده است که روی پوست واژن هدایت می شود تا تولید طبیعی الاستین و کلاژن را تحریک کند.
هنگامی که کلاژن و الاستین جدید به طور طبیعی از این طریق تولید می شود، پوست اطراف واژن به طور طبیعی سفت می شود و ظاهر جوانی را القا می کند و احساس لذت را بهبود می بخشد. با ما تا انتهای این برگه همراه باشید تا بیشتر در مورد تنگ کردن واژن، مزایای آن و روش انجام آن بدانید.

هدف از تنگ کردن واژن چیست؟

این عمل معمولا توسط زنانی که به کنترل بهتر عضلات واژن خود نیاز دارند یا مشکلات پس از زایمان یا کاهش لذت جنسی دارند انجام می شود. هدف اصلی این روش افزایش لذت جنسی و بهبود کیفیت زندگی است. کاهش تولید کلاژن در دوران یائسگی منجر به بروز تغییراتی در واژن و مشکلاتی خواهد شد که شامل: ضعف واژن، سوزش، خارش و خشکی واژن و درد در طول رابطه جنسی می باشد.

یکی از جراحی های زیبایی زنان که به خصوص در دوران ورود به یائسگی رواج بسیاری پیدا کرده است واژینوپلاستی می باشد. همچنین واژینوپلاستی به روش های متنوعی انجام میشود که دو روش پر طرفدار آن با استفاده جراحی و لیزر صورت میگیرد که روش لیزر برای بانوان محبوب تر از روش های جراحی میباشد.

مزایای تنگ کردن واژن

همانطور که در بالاتر برای شما بازگو شد این فرایند به وسیله تنظیم عضلات و بافت‌های داخلی واژن انجام می‌شود، که می‌تواند باعث افزایش لذت جنسی زوجین شود. تنگ شدن واژن همچنین می‌تواند باعث افزایش احساس فشار و حس لذت بیشتر در هنگام رابطه جنسی شود که می‌تواند برای هر دو طرف لذت بیشتری به ارمغان آورد. علاوه بر این، واژینوپلاستی می‌تواند باعث افزایش اعتماد به نفس زنان و احساس زنانگی بهتر آنها شود. در نتیجه، این روش می‌تواند باعث بهبود عملکرد جنسی و افزایش رضایت جنسی در زنان را به همراه داشته باشد.

رابطه جنسی بعد از عمل تنگی واژن

رابطه جنسی بعد از عمل تنگی واژن

این عمل جراحی به طور کلی شامل تنگ کردن عضلات و بافت‌های واژن است. با انجام این عمل، واژن تنگ‌تر و تا حدودی جوانتر می‌شود که می‌تواند منجر به افزایش حساسیت و همچنین تحریک بیشتر در هنگام رابطه جنسی شود. لازم به ذکر است که بعد از انجام این عمل به مدت 4 تا 6 هفته باید از رابطه جنسی خودداری کنید که اطلاعات دقیق تر بر اساس شرایط شما توسط متخصص جراحی زیبایی زنان برای شما توضیح داده میشود.

بعد از عمل زمانی که خانم در حال شروع رابطه جنسی است، می‌تواند تجربه‌ی لذت و هیجان بیشتری نسبت به قبل داشته باشد. عضلات و بافت‌های واژن که قبلاً فرسوده شده بودند، با انجام این عمل، تنگ‌تر می‌شوند و این باعث می‌شود که زنان بتوانند کانال واژن را به طور کامل کنترل کنند و احساس قدرت و کنترل بیشتری در هنگام رابطه جنسی داشته باشند. بنابراین، رابطه جنسی پس از عمل تنگی واژن بهبود می‌یابد و زوجین می‌توانند به لذت بیشتری از رابطه جنسی خود برسند. 

واژینوپلاستی با لیزر

تنگ کردن واژن با استفاده از لیزر یک روش جدید و مبتنی بر تکنولوژی است که به زنان کمک می‌کند تا زندگی خود را بهبود بخشند. با استفاده از این روش، اشعه به طور مستقیم بر روی بافت واژن عمل می‌کند و باعث تنگ شدن و استحکام بیشتر عضلات واژنی می‌شود. این روش غیرتهاجمی و بدون درد است و عموماً در مطب پزشکی انجام می‌شود. واژینوپلاستی با لیزر اخیراً به عنوان یک روش محبوب در حوزه زیبایی و بهداشت زنان شناخته شده است.

مزایای تنگ کردن واژن با لیزر

تنگ کردن واژن با لیزر مزایای بسیاری دارد که به شرح زیر می باشد:

  • درمان سستی واژن
  • غیر تهاجمی بودن
  • بهبود خارش
  •  بهبود و رفع درد در زمان رابطه جنسی
  • احساس بهبود در روابط جنسی و ارگاسم های بهتر

از مهمترین مزایای این روش زیبایی و درمانی افزایش انعطاف پذیری بیشتر عضلات، افزایش خونرسانی، تنگ کردن کانال واژن، جوانسازی واژن و کاهش عفونت های ناشی از روابط جنسی می باشد.

دکتر نشمیل امجدی پور متخصص جراحی های زیبایی زنان و زایمان با سال ها تجربه در خدمت مراجعین محترم هستند. شما می توانید جهت مشاوره و ویزیت حضوری با شماره های داخل سایت با مطب ایشان ارتباط برقرار کنید.

تنگ کردن واژن با لیزر

مراقبت های بعد از تنگ کردن واژن با لیزر

بعد از عمل جراحی مراقبت های بعد از عمل به طور کامل توسط پزشک توضیح داده می شود.

تاثیرات لیزر در عمل واژینوپلاستی

در روش واژینوپلاستی و تنگ کردن واژن ابتدا پروب لیزر وارد واژن شده و اشعه لیزر بر روی بافت واژن متمرکز می شود. طی انجام لیزر درمانی بیمار هیچ گونه دردی را نخواهد داشت. پس از ورود پروب لیزر، اشعه لیزر به بازسازی و ترمیم بافت واژن می پردازد و موجب تحریک سلول ها و تولید دوباره سلول ها می شود . لذا این روش می تواند موجب شده تا بافت واژن تنگ تر و مستحکم تر شود و انعطاف بیشتری را نسبت به قبل داشته باشد.

تعداد جلسات تنگ کردن واژن با لیزر

به طور معمول نتیجه واژینوپلاستی با لیزر پس از اولین جلسه قابل مشاهده خواهد بود. اما معمولا به منظور دستیابی به نتایج مطلوب تر و طولانی تر انجام سه جلسه لیزر درمانی توصیه می شود . لازم به ذکر است، تعداد جلسات واژینوپلاستی با لیزر بسته به میزان مشکل بیمار متفاوت می باشد. به طور حتم جراح زیبایی زنان پس از بررسی ها و ارزیابی های لازم با توجه به شرایط و وضعیت جسمی بیمار تعداد جلسات درمان را مشخص می نماید.

تنگ کردن واژن با لیزر چقدر طول می کشد؟

کل فرایند درمان تنگ کردن واژن با لیزر را می توان در ۱۵ تا ۲۰ دقیقه کامل کرد. با این حال، ما به شما توصیه می کنیم که صبور باشید، زیرا آماده سازی و گفتگوی قبل از درمان با پزشک خود می تواند تا یک ساعت طول بکشد.

آیا تنگ کردن واژن با لیزر دردناک است؟

فرآیند تنگ کردن واژن با لیزر و پرینورافی تقریباً بدون درد است زیرا پوست و دیواره داخلی واژن هیچ گیرنده دردی ندارد. با این حال، برای از بین بردن کامل ناراحتی، قبل از انجام لیزر درمانی بر روی واژن، از کرم بی حس کننده موضعی استفاده می شود.

دوره نقاهت تنگ کردن واژن با لیزر چقدر است؟

دوره نقاهت واژینوپلاستی با لیزر بسیار کم است است و شما می توانید فعالیت های روزانه خود را بلافاصله پس از آن از سر بگیرید. با این حال، توصیه می شود حداقل 4 هفته از رابطه جنسی خودداری کنید.

چه زمانی متوجه نتایج تنگ کردن واژن با لیزر خواهم شد؟

شما بعد از ۴-۵ هفته متوجه نتایج خواهید شد، اما نتایج واقعی پس از کامل شدن دوره درمان قابل توجه خواهد بود.

پس از درمان تنگ کردن واژن با لیزر چه انتظاری باید داشته باشم؟

ممکن است تا ۱۲ ساعت بعد از درمان احساس سوزش خفیفی داشته باشید. خونریزی یا ترشح خفیف غیر معمول نیست. بنابراین استفاده از پدها ایده خوبی خواهد بود. 

نتیجه گیری

در صورتی که تمایل دارید روابط جنسی بهتر داشته باشید و قدرت جنسی زنانه خود را افزایش دهید می توانید با یک جراح زیبایی زنان مشورت نمایید و با انجام این روش به رفع مشکلات خود بپردازید، جهت مشاوره می توانید با شماره 09024091624 تماس حاصل فرمایید.

به مشاوره سریع با مطب دکتر نشمیل امجدی پور احتیاج دارید؟